نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4041
-
الف
+

بازیگر سریال «شب دهم»:دوست دارم نقد شوم/می خواهم دستمزدم حلال باشد

«پرویز فلاحی پور» از فعالیت های خود در دنیای هنر و اهمیت نقد و تاثیر آن در بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پرویز فلاحی پور» بازیگر تیاتر و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه از فعالیت های خود در دنیای هنر و اهمیت نقد در بازیگری سخن گفت.

«پرویز فلاحی پور» با اشاره به اینکه نقد های سازنده می تواند برای بازیگر مفید باشد، گفت: این بسیار کم اتفاق می افتد که کار بازیگران را در سریال‌ها به گونه‌ای نقد کنند که برای من بازیگر مفید باشد و بتوانم از آن استفاده کنم و باعث رشد کارم شود.

بازیگر سریال «در جستجوی آرامش» یادآور شد: من پیش از این هم گفته‌ام که ما یک نفر را می‌خواهیم که بدون ملاحظه خاص ما را نقد کند. من معتقدم نقد شدن توسط افراد آگاه در این زمینه بسیار خوب است و باعث می‌شود رشد کنیم.

وی با بیان اینکه برای همه کرکتر هایش زمان بسیاری صرف می کند، گفت: من هم صد درصد از بازی خودم راضی نیستم ولی دوست دارم یک منتقد بگوید در چه قسمت هایی مشکل داشتم و یا چه نقاط ضعف و قوتی داشته‌ام.

«پرویز فلاحی پور» درباره اینکه چقدر کرکترهای یک سریال به بازیگران این امکان را می‌دهد که حضور متفاوتی داشته باشند، به مهر گفت: گاهی وقت ها در سریالی بازی کرده‌ام که دیده نشده اما من به‌ عنوان یک بازیگر سعی کرده‌ام همیشه برای بازی در نقشی که دارم تلاش کنم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: دوست دارم درآمدی که از این راه به دست می آورم حلال باشد و مفت‌خوری را دوست ندارم.

«پرویز فلاحی پور» زاده ۵ دلو(بهمن) ۱۳۳۶ خورشیدی در تهران بازیگر تیاتر و تلویزیون اهل ایران است.

فلاحی‌پور فعالیت هنری‌اش را از دوران لیسه با بازی در تیاتر آغاز نمود.

وی فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی است. بازی در نقش «یاور» در سریال «شب دهم» باعث شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

او در سال ۱۳۸۰ خورشیدی «جایزه بهترین بازیگر مرد» را به خاطر بازی در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر دریافت کرد.

«آخرین دعوت»، «شب دهم»، «دلنوازان» و «در جستجوی آرامش» از جمله سریال هایی است که با نقش آفرینی «پرویز فلاحی پور» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است که «ترور خاموش» آخرین و جدیدترین سریالی بود که با بازی وی از تلویزیون ایران نشر شده است.

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر